بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

روزهای زندگی مامان وبابا

تبریک فرشته من

1390/4/19 12:29
نویسنده : بیتا
459 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

سلام مامانی بارانم دیروز بالاخره بابا بزرگت تخت و کمدت رو فرستاد و حول و حوش ساعت ٨ کارگرا اومدن ونصبش کردن ان شا اله مبارکت باشه و به سلامتی ازش استفاده کنی خلاصه بابا مجیدت هم بلافاصله شروع کرد به تمیز کردن تخت و کمد و بعد هم همه وسایلت رو آورد تو اتاقت و یه مقداریشو با هم چیدیم جالبه من و بابات که ساعت ١٠ شب خوابیم یه دفعه دیدیم ساعت ١١ شده و ما هنوز شام هم نخوردیم . هه هه هه هه خلاصه پریشب و دیشب دیر خوابیدیم والان من خیلی خسته ام وسرم درد میکنه  

 

امروز قراره بابائی رو ببریم دکتر متخصص ریه چون پزشک کار خونه گفته که ریه هاش یه کم شل کار میکنن شما هم از الان دعا کن که حالش خوب خوب باشه چون اگه بابا مریض باشه مامان هم دلش میگیره .    

فردا كه بيايي خودت كم كم ميفهمي كه عشق چه واژه پر از اهميتيست.
جانكم
براي تو با باران به استقبال مي آيم نه با گل
من تو را مثل جان و شايد هم بيشتر از آن دوست دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پانی
28 تیر 90 11:36
سلام دوست خوبم تبریک بابت وبلاگ با احساستون و باز هم تبریک برای سیسمونی ،اولین وسایل نینی کوچولو. با آرزوی سلامتی و شادی