بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

روزهای زندگی مامان وبابا

پایان هفت ماهگی

1390/4/15 14:40
نویسنده : بیتا
509 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 niniweblog.com                    niniweblog.com                niniweblog.com                 niniweblog.com         niniweblog.com    

سلام بارانم عشقم نفسم مامان جان به لطف خدا امروز منو و تو هفتمین ماه با هم بودن رو به سلامتی و خوشی پشت سر گذاشتیم و وارد ماه هشت شدیم هر لحظه فقط از خدا تقاضا میکنم دوماه باقی مانده رو هم با خوشی به پایان برسونیم ومن بتونم روی ماه فرشته عزیزمو ببینم و بارانم رو در آغوش داشته باشم

شما هم دعا کن که زودتر بگذره چون مطمئنم که تو هم دوست داری زودتر بیای پیش مامان و بابا !

niniweblog.com

عزیزکم هر روز که میگذره انتظار سختتر میشه و من بیشتر بی تاب دیدنت میشم حالا اینو داشته باش :

niniweblog.com

كودكم برايت در مسير سخت زندگي صبر ميخواهم از خدا صبر و باز هم صبر لكن بدان هر سختي به معني زشتي نيست واين سفر كوتاه سرشار از خاطرات زيبا خواهد بود برايت اگر در قلبت پروانه شدن را بخواهي وآرزو كني !

niniweblog.com

خلاصه جان مادر خواستم بدونی که هر لحظه به فکرتم ولی با این همه فکر هنوز نتونستم اتاقتو بچینم البته همه چیز آمادست اما هنوز بابا بزرگت تخت و کمد رو نفرستاده البته اونم گناهی نداره ها هر دفعه یه مشکلی پیش اومده ولی ان شا اله تا آخر این ماه برات میچینم اتاقتو فرشته عزیزم بوووووووووووووووووووووس مواظب خودت باش !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سوما
15 تیر 90 14:46
الهی من قربونه خودتو مامانت برم من با این نوشته های هیجان انگیزشششششش خوشکله من خدا کنه که شبیه مامانت باشی تا خاله سوما عاشقت بشه بیتا به نظرت به من می گه خاله سوما؟؟؟؟ فقط خواهش می کنم مثله مامانت کچل دنیا نیای اونوقت می گن نی نی ما پسره نیگاش کنین مو نداره ولی نمی دونن نی نی ما یه ناز دختره که نازش خیلی خریدار دارههههههه یه بوس از راه دور که برسه رو شیکمه مامان بیتا واسه هردوتونه ولی قول می دم دنیا ک اومدی بوسا رو جدا جدا بفرستم :-*