بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

روزهای زندگی مامان وبابا

دلتنگی

1390/4/13 14:41
نویسنده : بیتا
607 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خانوم خوبی عزیزم مامانی نمیدونی چقدر دلم تنگه برات این سایت وبلاگت هم چند روزی قطع بود ومن نمی تونستم بیام برات بنویسم البته سرمم شلوغ بود خیلی سرگرم کارهای اتاق شما شدم ببینیم بالاخره تا آخر ماه اتاقت چیده میشه یا نه؟

راستی آخر این هفته یعنی سه چهار روز دیگه به سلامتی ماه هفت هم تموم میشه و وارد ماه هشت میشیم اینو زودتر گفتم که اگه بازم این وبلاگ قطع شد و بهش دسترسی نداشتم نگی مامانم بی معرفت بود پایان ماه هفت رو بهم تبریک نگفت !

خیلی دوستت دارم امیدم راستی الان برات یه مطلبی میذارم دروغ چرا یه کم تقلب کردم ولی خودم تغییرش دادم امیدوارم خوشت بیاد.

 niniweblog.com

دخترم در چمداني كه براي آمدن به اين دنيا آماده مي كني حتما يك جفت عشق بگذار و يك دوجين خنده، يك بسته از آن نقل هاي شاد بيدمشكي هم بگذار، پيراهن آرامشت را نيز همراه بياور ، به رسم یادگاری برای پدر و مادر هم برکت و روزی بیاور که در این اینجا بسیار نایاب است .من برايت اينجا يك سبد آرزو هاي طلايي دارم كه سروته همه اش مي شود خوشبختي و آرامشت. راستي ما در شهریور دیر یا زود به پیشوازت خواهیم آمد امیدوارم این دنیا برایت تجربه ای شیرین و به یاد ماندنی باشد و از لحظه لحظه این سفر کوتاه نهایت استفاده را ببری.  

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آنیتا کوچولو
13 تیر 90 22:01
سلام دوست عزیز.از چند وقت پیش وبلاگ قشنگتو دیدم و منتظر بودم تا منم وبلاک دخترم درست بشه و بیام برات نظر بزارم تا با هم دوست بشیم.خوشحال میشم سر بزنی یه سوال هم دارم:برای نمایش عروسکی تاریخ تولد و ازدواج هر کاری میکنم کنار قالب پایین میاد میشه بهم بگی چطور میتونم بالای قالب بزارمشون؟مرسی
پانی
28 تیر 90 15:25
کودکم اگر روزی جام رویاهایت شکست هراسی به دل راه مده دلیرانه تکه ها را بردار و به دنیا لبخند بزن چرا که رویاهایی چنین شکستنی آسان نیز پیوند خواهند خورد!