بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

روزهای زندگی مامان وبابا

یه عالمه اتفاقای خوب

1390/2/10 11:15
نویسنده : بیتا
429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم بهت گفته بودم که میرم تهران میدونی اونجا رفتم سونو گرافی و چهره ماهتو دیدم وای باورت میشه بعد از اینکه جنسیتت معلوم شد تا ٠.٥ ساعت از خوشحالی گریه میکردم!!!

 آخه حالا دیگه واقعا شدم مامان باران دختر گلم عاشقتم !niniweblog.com

روز بعدش با مامان بزرگ رفتیم برای خرید کلی وسیله برات خریدم با اینکه خیلی خسته شدم ولی واقعا لذت بخش بود    

niniweblog.com

تازه مهمتر از همه اینکه بعد از خریدات از مامانی تشکر هم کردی ، میدونی چه جوری با اولین لگدات مامانو خوشحال کردی

راستی منتظر باش وقتی بابا بزرگ وسائل تورو همراه با تخت و کمدت فرستاد و من اتاقتو چیدم عکس وسیله هاتو میگیرم وبرات میزارم همینجا

حالا دیگه من و بابات بیشتر از همیشه منتظرتیم باران عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)