بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

روزهای زندگی مامان وبابا

تقدیم به باران

1390/4/28 13:07
نویسنده : بیتا
534 بازدید
اشتراک گذاری

 

باران که می بارد تو می آیی             باران گل باران نیلوفر

باران مهر و ماه آئینه                         باران شعر و شبنم و شبدر 

باران که می بارد تو در راهی            از دشت شب تا باغ بیداری

از عطر عشق و آشتی لبریز                با ابر و آب و آسمان جاری

غم می گریزد غصه می سوزد          شب می گدازد سایه می میرد

تا عطر آهنگ تو می رقصد             تا شعر باران تو می گیرد 

از لحظه های تشنه دیدار                 تا روزهای با توبارانی

غم می کُشد ما را تو می بینی          دل می کِشد ما را تو می دانی

 

سلام دختر گلم خوبی چه خبرا بالاخره این دفعه که رفتیم تهران گهواره حصیریتو واست خریدم وای هر وقت تصور میکنم که تو گهوارت خوابیدی با اون چهره ناز و معصومت چشمام پره اشک میشه .

میدونی هر چقدر به آخر راه نزدیک میشیم انتظار سخت تره فکرشو بکن دیگه خیلی طول بکشه 8 هفته دیگه شما تو بغلمی و من چه حال خوشی دارم اون روز

راستی دخترم نمیدونم اون تو چیکار میکنی از دیشب تمام قفسه سینم به طرز وحشتناکی درد مکنه انقدر که امروز از دردش گریه میکردم رفتم تو نمازخونه اداره هم خوابیدم ولی خوب نشد حالا ساعت 2.30 میرم خونه استراحت کنم شاید بهتر بشم دیگه همش تا سه شنبه هفته دیگه میام ادره و بعد خلاص 4 شنبه هفته دیگه مراسم سونو گرافی داریم ببینیم شما در چه حالی  آماده شدی واسه اومدن به دنیا یا هنوز کار داری مامانی دعا یادت نره برای همه دعای تو زود مستجاب میشه

بووووووووووووووووووووووووس تا دفعه بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

fatemehh
30 تیر 90 14:49
سلام به وبلاگ منم سر بزن وبلاگ خوبی داری مثل منم نظر بده=========مامان فاطمه