بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

روزهای زندگی مامان وبابا

ورود به هفت ماهگی مبارک

1390/3/17 8:39
نویسنده : بیتا
458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم  فرشته نازم عزیز دلم باران قشنگم

به سلامتی و لطف خدا شش ماه رو پشت سر گذاشتیم و وارد ماه هفت شدیم هووووووووووووووووورررررررررررررررررااااااااااااااااااا

  niniweblog.com niniweblog.comniniweblog.com

 

 

شیرین مادر هر روز که میگذره بیشتره بیتاب دیدنت میشم میدونی این انتظار خیلی شیرین ولی سخت و کشنده هم هست تقریباصبرم تموم شده واسه دیدنت  ولی خوب سعی میکنم خودمو مشغول کنم تا روزا بگذره و گل نازم بیاد تو بغل مامانش

عزیز دلم تو ٤ ، ٥ روز گذشته خونه تکونی کردم و همه جای خونه رو تمیز کردم تا برای اومدن شما مهیا بشه                niniweblog.comسیسمونی هم که دیگه تکمیل شده و بعد از اینکه بابائی بره چین و برگرده یه سر میرم تهران بقیه وسایل رو هم میخرم و وقتی تخت و کمدت رو فرستادن همدان دیگه اتاقتو میچینم فکر کنم بشه اواسط تیر ماه راستی توی تیر ماه میخوام برم عکاسی از شما که الان تو شکم مامانی هستی عکس بگیرم به امید خدا

خبر آخر هم اینکه امروز مامان بزرگ  و دایی امیر علی میان همدان مامان بزرگ پیشمون میمونه تا بابائی برگرده دایی امیر علی هم تا آخر مرداد که من میخوام برم تهران پیشم میمونه .

خبر های این چند روز هم تموم شد بازم برات مینویسم عسل مامان !!!!!

عاشقتم بی نهایت

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مريم مامان ماهان
18 خرداد 90 7:26
انشالله يه ني ني ناز وسالم به جمعتون اضافه ميشه و خوشبختيتون چند برابر مي شه