بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

روزهای زندگی مامان وبابا

اندر احوالات نی نی جدید

1391/7/17 11:55
نویسنده : بیتا
913 بازدید
اشتراک گذاری

سلام باران خانوم

گل قشنگم اومدم تا برات از تجربه اولین سفرت بگمو خبر نی نی کوچولو رو هم بهت بگم

  شکلکهای جالب آروین

عسلکم بالاخره 10 روز پیش رفتیم و از نی نی جدیدمون فیلم تهیه کردیم که اون ناناز هم سریع خودشو معرفی کرد حالا دیگه هممون بیشتر از قبل منتظر اومدن خواهر کوچولوت هستیم که قراره ترنم صداش کنیم یه اسم قشنگ واسه یه دختر قشنگ مثل خودت زیباو لطیف و آرامش بخش شکلکهای جالب آروین

بعد از فیلم برداری هم رفتیم شمال روزاول تو ماشین زیاد بازی و شادی کردی ولی از روز دوم دیگه خسته شده بودیو تو ماشین جیکت در نمیومد فقط عین کوالا میچسبیدی به من تا برسیم به یه جا که بتونی راه بری و وقتی از ماشین پیاده میشدی  کلی ذوق میکردی و بدو بدو میرفتی اینور اونور اتاق هتل رو بهم میریختی عکس هم ازت گرفتیم که به زودی با عکس های تولدت میزارم اینجا.راستی کلی هم تو دریا با بابا جونت اب بازی کردی

راستی خانومی با هزارتا بدبختی تو بازار آستارا یه شلوار سبز برات پیدا کردم که بابلوز جدیدت ست بشه ولی از شانس من گم شد یعنی فکر کنم از ماشین افتاده بیرون حالا تصمیم گرفتم پارچه بخرم بدم برات یه شلوار ناز بدوزن

اتاقتم دارم آماده میکنم که با خواهر جونت توش بازی کنید و خوش بگذرونید

حالا هم از قول تو  و خودم و بابا میگم ترنم عزیزم سالم وسرحال بیا پیش ما که بی نهایت مشتاق دیدن زیبائی های معصومانت هستیم

بوس برای دخترای قشنگم گلهای رنگارنگم شکلکهای جالب آروین   شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)