بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

روزهای زندگی مامان وبابا

دندون درد

1390/2/3 8:14
نویسنده : بیتا
564 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

دیروز رفته بودم دندون پزشکی سه تا از دندونام خراب شده بود و درد میکرد دکتر هم گفت حتما باید سه تاش با هم درست بشه وگرنه اذیتم میکنه !

خلاصه من هم به دکتر گفتم به هیچ عنوان از داروی سر کننده استفاده نکنه با اینکه درد خیلی زیادی داشت ولی به خاطر سلامتی تو نازنینم تحمل کردم

niniweblog.com         niniweblog.com       niniweblog.com

تا بعد از ظهر هم دردم ادامه داشت بعد از ظهر بابائی من و شما رو برد بیرون که حالمون جا بیاد.

راستی مامانی مگه من به شما نگفتم دعا کن زودتر خونه پیدا کنیم پس چی شد ؟ هنوز پیدا نکردیما ، میترسم دیر بشه آخه میخوام اتاق تورو درست کنم و بچینم

لطفا دعا کن

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
3 اردیبهشت 90 21:54
ایشالله خونه هم پیدا می شه اتاق نی نی هم چیده می شه ، مامانی فقط خودتو نگران نکن