بارانباران، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

روزهای زندگی مامان وبابا

سلام گلم وبلاگت مبارک

1390/1/29 7:28
نویسنده : بیتا
614 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان این اولین مطلبیه که تو وبلاگت میزارم هنوز به بابائی نگفتم که برات وبلاگ درست کردم آخه همین الان تو اداره این وبلاگ رو برات درست کردم تا بتونم باهات درد دل کنم و تو هم وقتی بزرگ شدی درد دل مامانو بخونی و اگه خودت هم خواستی درد و دل هاتو اینجا بنویسی .

         خیلی دوست دارم گلم وبلاگت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بارون
29 فروردین 90 9:00
سلام عزیزم وبلاگ نی نی گلت مبارک باشه امیدوارم که سالیان سال در کنار همسر و فرزند در شادی و سلامتی زندگی کنی موفق باشی
ایلین
29 فروردین 90 9:02
مبارکت باشه عزیزم ایشالا سالم و سلامت بیایی بغل مامان و بابات
سپيده
29 فروردین 90 9:02
سلام مامان ماران گل مبارك باشه ني ني نو ... وبلاگ نو... ايشالا به زودي با عكساي فرشته كوچولوت تكميل بشه... بووووووووووووووس
مهربانو
29 فروردین 90 9:08
مبارکه خیلی خوشگله
سارای
29 فروردین 90 9:08
سلام مامان باران وبلاگت خیلی خوشگله ایشالا مبارک باشه منتظر خبرهای خوب تو وبلاگت هستم بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان ابوالفضل
3 اردیبهشت 90 21:54
وبلاگ نی نی عزیز مبارکککککککککککک